уторак, 7. новембар 2017.

Da li da raskinem(o) sa nes kafom?

Da! Raskinite sa nes kafom, bila je prva rečenica mog sestrića koji ne zna našu višedecenijsku zavisnost od nes kafe. On ne zna da smo godinama krijumčarili kafu iz Grčke i mutili je kašičicom do iznemoglosti. Tada je glavna fora bila da uvališ nekome svoju šolju da ti umuti penu. 

Rekla sam NE ness-u


U to vreme, naša ekipa se delila na nas folirante koji pijemo ness i ove tradicionalne koji piju tursku ili crnu ili sada domaću kafu (*o bože kakvi nakardni izrazi.)

Inače, moj sestrić je dečko koji je već u ranoj mladosti zaplovio u čari raznih ukusa espresso kafe.
U početku je i meni sve to delovalo kao žešća foliraža, ali mic po mic, i ja se približih ljubiteljima espressa.

Rekla sam NE - domaćoj, turskoj, crnoj, kako je već sve zovu... kafi...


U kafićima i restoranima godinama već ne naručujem ness kafu. Kao da štede na kafi ili je razvodne sa gomilom mleka, kao da pijem belu kafu. Obično me zaboli stomak od tog bućkuriša.

Imala sam novu shemu pijenja kafe. Kod kuće je nes najbolji, u restoranima se pije isključivo espresso, a u gostima zamolim da sama sebi napravim nes.

Rekla sam: o, DA! espressu...


Ali, hvatam sebe kako bih da mi jutarnja prva kafa ne bude ness. Sva sreća da imam kafić u zgradi, tako da smo i to rešili. Kao prava sam folerka pijem jutanju kaficu u kafiću, ali tu nastaju novi problem.

...i sada, kao i svi mladi, uživam u njegovim čarima! Inače, ovo su šoljice mene i sestrića...


Srećem ekipu iz kraja, a ja zarozana. Znači pre prve kafe moram da stavim sočiva i karmin.


I onda sam rešila da kupim aparat… i ušla u magični svet gde vladaju kapsule za espresso i kapsule za nespresso...


Za Priče jednog hedoniste 
Hedonistkinja & folerka Dee

Нема коментара:

Постави коментар

Da li da raskinem(o) sa nes kafom?

Da! Raskinite sa nes kafom, bila je prva rečenica mog sestrića koji ne zna našu višedecenijsku zavisnost od nes kafe. On ne zna da smo god...